12344_S 37. Haftamda 1 cm açıklık ve sancılarım vardı hafif hafif bende çok korktum her an doğurabilirim diye herkese haber verdi bebeğim 40. Haftada doğdu oda doktorun uyarı vermesi gerekti bol bol dinlenin doktorum bana 37 de doğsa da sıkıntı olmayacağını söylemişti boyu kilosu güzelse telaş yapmayın