Ozgur1822 Kızlar son adet tarihine göre 5+5 günlük dün doktora gittim kese oluşmuş fakat bebek oluşmamış dedi 1 hafta sonra tekrar bakılacak böyle olan varmı nasıl ilerledi
Minik122020 Ozgur1822 benmm de bebek gozukmedı kesem aynı durdu boş gebelik yavas yavas kanamam basladı
dlrbdrd Ozgur1822 çok normal ben bebeği görene ve kalp atışını duyana kadsr her hafta gittim mecburen hafta hafta oluşuyor bu hafta keseyim gördüyse haftaya da bebeği görür allahın izniyle hiç canını sıkma
Dilekkkkkokan Ozgur1822 hiç kötü düşünme genelde bu şekilde oluyor ilknkese görünüyor daha sonrasında bebek oluşuyor ben beş haftalıkken öğrendim kese göründü yolk saç da vardı ama bebek oluşmamış henüz demişti doktorum bir hafta sonra bebeğimi gördük kalp atışlarıni da duyduk elhamdülillah aynı şekilde gelinimiz de ilk kese göründü bebek oluşmamış dedi bir hafta sonra gittik gördük çok şükür 🥰
kekremsi Ben 8+2 deyim bugün gittim sadece kese vardı. Bebeği de göremedi kalp atışını da duyamadı. Vajinal ultrason ile bakmak istedi ben izin vermediğim için bayramdan sonra tekrar gel dedi, normal mi bilemiyorum.
dlrbdrd kekremsi vajinal ultrasona neden izin vermediniz ki gayet basit bir şey hem bebeğinizi görürdü
alpusbebek kekremsi evet normal büyük ihtimalle geç döllenmedir bende o tarihte gittiğimde yolk sac oluşmuş dedi sadece bebeği sonradan gördü beklemek de fayda var olabiliyor yani böyle şeyler
Asu51 Aysii9898 benim de ultrason da gözükmediği için alt muayene yaptı orada gördük her şeyi. Ancak dediğinz gibi alt muayene sonrası kahverengi akıntı oluyor. Riskli bir durum değil diye okudum internette.
Haticebygl Ozgur1822 benimde hamileliğimde devlet hastanesinde ultrasonda küçük bir kese gördü doktor kan testi yaptırdı kanımda herhangi bir gebelik gozukmedigi için gebelik yok deyip gönderdi sonra iki üç hafta bekleyip idrar testi yaptım çift çizgi cıkdı özele gittim 4 hafta 5 günlük hamileymişim
FKRKS29 Ozgur1822 daha erken telaşlanmayin Allahin izniyle sorun olmaz bende dün gittim 5+6 dim ayni kese gözüktü doktor herseyin yolunda oldugunu söyledi gönlünüzü ferah tutun❤️ daha çok erken❤️
alpusbebek Ozgur1822 ben o tarihte gittiğimde keseyi bile görememişti daha çok erken sekiz dokuz haftaya kadar beklemek gerekiyor
Kelebekmisaliihayat Ozgur1822 ben de 5 haftalikken keseyi gördüm, 2 hafta sonra yani 7 haftalikken bebeği gördük ve kalp atışını duyduk.
kekremsi alpusbebek geç döllenme olduğu nasıl anlaşılıyor? Beklediğim adet tarihinden bir iki gün sonra beta değerim yüksek çıkmıştı benim . İnşallah bizim durumumuz da sadece biraz beklememizi gerektiren bir şeydir