NarminMirannn Kızlar merhaba normal doğum yaptım,hemeroidim büyüdü ve tuvalete gitme ihtiyaçım oluyor yaparken cok korkuyorum dikişlerime bişey olurmu diye 3 gün önce doğum yaptım Hemeroid acısı dikişin acısından daha fazla lütfen yardım edin ne yapabilirim
Tezgel NarminMirannn kabız olmamaya dikkat edin sadece dikisleriniz bir problem yaratmaz lavaboya cikmaniz ama hemoroid aciyabilir. Onjn icinde eczaneden krem alabilirisniz insallah fayda eder. Dogumdan sonra mi oldu hemoroid ? Benimde şu an hemoroid var 38haftaligim nirmal dogm bekliykrm korkuyorm
Nnoktaa NarminMirannn 3 ay önce doğum yaptım. Sizi şu an çok iyi anlıyorum. Eve gelince lavmanla yapmıştım dikişlerimden çekindiğim için. Ama olay tamamen psikolojikmiş. Doğumdan sonra kontrole gittiğimde Kadın doğum doktorumla bu konuda beni rahatlattı. Dikişlerin gayet güzel. Dışkılaman tamamen senin korkun demişti. Beslenmenize dikkat edin bol su tüketin. Evin içinde dahi olsa yürümeye çalışın (zorlayabilir tahmin edebiliyorum) ılık duşlar da rahatlatacaktır.
Gizemnur17 NarminMirannn Bende de var sezeryan doğum yapcağım sonda ve lama için korkuyorum büyümüş şekildeler öncesinde önlem almadım. Kaldı doğuma 3 gün kara kara düşünüyorum lama olayını 🥴 Eczaneden krem alsam ne kadsr sürede fayda eder ki 😒😒
Ebru1234 NarminMirannn seni cok iyi anlarım benimde hemoroidim var. Basur olan yere vazelin sür o bolgeyi hafif ice dogru it. Yani hafifde ic kisma gelsin ki o basur olan yer ice doğru kaysin bunu o bolgede kayganlik bitince tekrarla dua edersin.
NarminMirannn Tezgel krem sürerek ve ağrı kesici içerek iyileşmeye çalışıyorum doğumdan öncede vardı ufaktı doktorum doğum sonrası kötüleşeceğini fakat sonrasında iyileşeceğinide söylemişti şuan bekliyorum yürümek zor biraz
Tezgel NarminMirannn ayni durumdayiz ozaman . Dogumda etkiledimi peki ıkınmanızı falan benimki de geçeck gibi degil cunku
NarminMirannn Nnoktaa aynen yürümekte beni zorlayan tek şey hemeroidim şuan o düzelse belki dahada iyi olurum
Tezgel NarminMirannn tesekkurler size de gecmis olsun. Anestol krem aldim ben dün surdugum zaman acisini hafifletiyor eczaneye bi sorun isterseniz emzirirken olursa alin rahatlatr biraz
Nnoktaa NarminMirannn geçecek merak etmeyin. Yatıp kalkmada oturmada çok sıkıntı yaşıyordum ama hepsi geçti. 🥰
Meryem25_25 Kızlar benimde var basur. Normal doğum istiyorum benimde mi büyür şimdi korktum. Onun acısı çok kötü. Korktum şimdi
NarminMirannn Meryem25_25 katı yemekler tüketmeyin doğuma kadar ama geçiyor diyorlar bende bekliyorum
Nnoktaa NarminMirannn yanınızda yardım edebilecek birileri var mı? 17 günlükken gittim doktora. Konuştuk eve geldiğimde yürümem düzelmişti.. ayağa kalktığınızda acımıyor geçiyor iyileşiyor iyiyim geçecek diye kendinize telkinlerde bulunun. Benim kayınvalidem yanımdaydı. Bebeğin altını o açıyordu ilk günler kucağıma da o veriyordu emzirebilmem için.
Tezgel Gizemnur17 ben 4 gundr krem kullaniyorm henuz gaydasini gormedm herkesin bir degil ama benim kocaman olmus disardaki meme sizinde oylrmk
NarminMirannn Gizemnur17 kremler ağrıyı hafifletiyor ama hemeroidi tamamen geçirmiyor hemeroidin gecmesi için sulu yemekler su,çay falan tüketmek lazım o zaman memeler kücülüyor ve içeri azcık giriyor
NarminMirannn Nnoktaa yanımda birileri var kayınvalidem var sağolsun yardım ediyorlar da ben pek iyi değilim
Gizemnur17 Tezgel Evet öyle küçükken anlamadım ki hiç gelmedi başıma geçer diye düşündüm adını bile yeni öğrendim etrafımda yaşayanda yok Önlemini öndeden almak gerekiyordu sanırım şimdi zor 😒