MerveCakin ben 6 ay kustum, ilk zamanlar kilo da verdim yemek yiyemediğim için. Bebeğimin kilosu her zaman haftası ile uyumluydu . Bebek kendi yolunu bulup bir şekilde besleniyor zaten özellikle ilk 3 ay o yüzden hiç endişe etmeyin , çevredeki insanlara da kulak asmayın