maviiiss Kızlar selam 24 saatlik idrar topluyorum Cam bardakta toplayıp 5 litrelik bidona döküyorum Her seferinde bardağı suyla yıkayıp kuruluyorum Siz nasıl yaptınız
Pamuk95 maviiiss merhaba, bende idrar topluyorum şuan daha doğrusu zor topluyorum sizin yaptığınız şekilde kabul edildi mi acaba
maviiiss mavikalpvemavikalp doktorum idrarda protein var mı yok mu bakacak Biraz ödemlerim var normal bu ayda dedi ama yinede bakalım dedi