Opheliaxxx Kızlar merhaba otomatik sallanan ana kucağı almak istiyorum memnun kaldığınız markalar var mı acaba öneride bulunabilir misiniz
eminece93 Opheliaxxx elelebaby markasinin aldim ama iade ettim, cevremdeki herkes gereksiz cocuk sevmedi diyince
Opheliaxxx eminece93 bebeğim henüz 22 günlük. Elle sallanan ana kucağı almıştım ona bayılıyo hemen uyuyo rahatlıyor ama ben elimle ayağımla sallamaktan yoruldum aynı böyle güzel hızda sallayacak bişeyler arıyorum bakalım bulabilecek miyim. Çok teşekkür ederm
Enfal_06 eminece93 ciddi misin etrafındakiler öyle dedi diye iade mi ettin etraftakiler nerden biliyor çocuğun sevmeyeceğini
NewMomm1 eminece93 hayatının hatasını yapmışsın😂 4 aylık oğlum var elim ayağım ana kucağı. Ben kanz markası kullanıyorum ama benziyorlar zaten bence yeniden alın derim ben.
Deletedmom_110 eminece93 kız çevredekileri ne takıyorsun kime ne keşke iade etmeseydin olan sana olacak valla..her bebek sevmiyor orası doğru evet ama bunu doğumdan sonra sen anlayacaksın millet ne bilir
Deletedmom_110 Opheliaxxx canım memnun olduğunu söylemişsin neden başka ana kucağı arayışındasın? Bir sorun mu çıktı bende alcam çünkü aynı markadan
Azra8Engin Opheliaxxx trendyol da salıncak gibi de bi model çıkıyor. Ama bizimki normal ana kucağı elektrikli. Foto atayım isterseniz
Opheliaxxx Azra8Engin evet iki tane çıktı biri beşik gibi biri ana kucağı. Şuan inceliyordum yorumları okuyup. Resim atarsanız memnun olurum zahmet olacak
Opheliaxxx Deletedmom_110 yok ben çok memnunum şahane. Bebeğim mışıl mışıl uyuyo ama otomatik değil ayağımızla elimizle biz sallıyoruz. Ben otomatik olanına bakmak istedim biz uzanırken bebeğim kendisi sallanabilsin diye
eminece93 Deletedmom_110 birinin bebe 2 yas, birinin 8 ay, birininki 3 yas sevmediler dediler bende iade ettim para bosa gitmesin baska seyini alirim dedim 😊 esime diyorum ebebekte deneriz yeni doğunca severse alirim belki🤣
Deletedmom_110 Elele markasının elektrikli sallanan ana kucağını düşünüyorum bende kızlar varmı kullanan