Selam canım anneler 🌸 aklımdaki soru aslında tam olarak şu; eşimin ayrı benim ayrı birer giyinme odamiz var, ikimizin de dolabının içinde bebişin kıyafetleri asilabilecek şekilde yer açabiliriz, buna ek bir tane küçük bir ikea sifonyeri alıp bir de park yatak almayı düşünüyoruz çünkü bebis yaklaşık 1 yıl yanımızda yatacak. Bu aşamada sizce bebek odasi yapmalı miyiz yoksa bu şekilde gayet yeterli olacak mıdır? Maddi olarak herhangi bir sıkıntımız yok, yalnızca zorunlu olmayan şeyleri yapıp yapmama konusunda kararsızız ve fikir almak istiyoruz. Sizce ne yapmaliyiz? Yanıtlarsaniz çok mutlu edersiniz şimdiden teşekkürler