Kızlar dün kontrole gittim vajinal ultrasonla baktı parça kaldı mı falan diye, kan sonucum için bugün gitmem gerekiyordu ama gitmedim e nabızdan baktım beta degerim düsüyor olması gerektigi gibi hastane cok uzak bize sabah gitmeye de üsendim bir sey olur mu?