Serapmom
Merhabalar Tınaztepe hastanesinde muayene olan ya da doğum yapan bayanlardan fikir alabilir miyim. 5 haftalık hamileyim. Normalde egepole randevu almıştım ama vazgeçtim. Dün gece aniden lavaboda kan gördüm ağlayarak buca kadin doğuma gittim. Allahtan eşim evdeydi. Diktir doğumda bekleyeceksin dediler Sancimda vardı. Oradan tinaztepeye hemen geçtim orada da kadın doğum doktoru yoktu. Sonra da hemen egepole geçtik. Randevum olduğunu söyledim ama 5 gün var daha dedim telefonda taman gelin hemen dediler. Kayıtta yok telefon numarası yok adres bakın ben çok kötüyüm bu bilgileri randevu alırken verdim dedim. Sonra yukarı çıktım kimse halimi önemsemiyor doktor geldi o kadar boş konuştu ki hastane gözümde bitti bir anda. aslında hesaba göre 7 hafta dedim ama ultrasonda ilk gittiğimde 4 hafta falan dedi bir doktor o da baştan savmıştı aniden gitmiştim ilk öğrendiğimde pek bilgi vermedi. 15 gün sonra gittiğim kendi doktorumda 5 hafta gözüküyor ama korkma 2 hafta sonra gel kalp atışlarını dinleyelim demişti. Dün gece yani son muayeneden 2 gün sonra böyle olunca o kadar saçma konuştu ki doktor hep düştü öldü havasında yok zaten kese gelişmemiş baksana 5 hafta gözüküyor hiç bekleyelim yok bunu vücut dışarı atıyordur sanki pazarda sebzeden bahsediyor. Alttan muayene dedi istemedim. Düşük tehlikesi varken göze alamam dedim birkaç arkadaşıma danışmak istedim 10 dakika sonra karar veriyim dedim hanımefendi yukarı odasına cikcakmis acele karar verecekmişim. Sonra ne kan tahlili ne ilaç yazdı direk bi ultrasonla gönderdi. Yesilyurda geçtim orada da alttan muayene istemedim ama orada ayrıntılı muayene ettiler tahliller yaptılar en sonunda düşük önleyici iğne vurup yatış dediler. Şu an düşük diyemez kimse dediler kanamanın bir sürü sebebi var diye uzun uzun konuşup rahatlattilar. Şimdi Egepolden nefret ediyorum, gülsüm diye bir doktor vardı acilde. Şükran hanıma randevu almıştım ama o hastaneyi görmek bile istemiyorm
Tınaztepeyi Aylın hanımı çok övdüler. Onu düşünüyorum daha önce giden var mı aranızda...