Bu sabah nst ye girdim daha sonra doktorun yanına indiğimde ultrason ile normal muayene oldum bir sorun çıkmadı çatı kontrolü vs yapıldı
Nst kağıdına baktığında ise bebeğin hareketlerini az buldu uyuyor sanırım dedi
Tekrarladık Nst ti daha sonra odasında yoktu kağıdı bıraktım Nst nin güzel geçtiğine dair bir sorun olmadığına dair geri dönüş yaptı ama içim rahat değil