Sssebnem1 Merhaba kizlar. 13+2 hamileyim. Doktor bakdi cinsiyyet kiz, ama belli olmaz 16 kesin soylerim dedi. İkili tarama testi verdim FreeBeta 42.40 çikmiş. Sizde boyle cinsiyyet tutdumu??
2prensesannesiiii Sssebnem1 normalde 50 üstü çıkınca kız 50 ve aşağısı erkek deniliyor canım ne kadar doğru bilmiyorum ama benim kızlarım 50 üstü çıktı biri 55 biri 83
leyla3838 Sssebnem1 Bende duydum ama 17 haftalık olduk cinsiyeti daha öğrenemediğim için yorum yapamıyorum ama 50 aşağısı erkek diyorlar
Nayas Sssebnem1 benim ki 50 alti ve kız miş öyle dediler doktorlar 28 haftaligiz 
Sssebnem1 alminahuda-2506 benn Azərbaycanliyim. Bizde hastalarin kendi gmaile gonderiyolar. Ben oyle bakdim🥹 ultrosonda kiz denildi bende bilmiyorum cok merakliyim
2prensesannesiiii ikibebeannesii işte 50 ve aşağısı olunca erkek deniliyor sizin 15.1 erkek olması gerekiyor buna göre 🥰
Sssebnem1 Nes7616 bilmem ben 2 haftadan doktora gidicem. Cinsiyyetini bildiyimde haber veririm 🥰tutarsa doğrudur yani
2prensesannesiiii iremsevinc evet bende ilk öğrendiğimde paylaşıp sormuştum 🥰 ve bu tezi de çürüttük çok şükür elhamdulillah 😂
2prensesannesiiii Sssebnem1 aynen 😂 hayırlısıyla öğrenin gönlünüzden geçen ne ise o olsun sağlıcakla 🥰