1Sendemi2 medipol yakın olduğu için doktorlarına baktık aytakin hanımın fazla hastası olduğunu burdan bildiğim için de direk elemiştik fazla hastası olması çokta iyi bir şey değil, Semra hanım çorumda uzun süre çalışmış benim eşimde Çorumlu tamam bu doktora gidelim dedik eşimin ailesini aradık ve tesadüf kendisi çorumdayken kayınvalidemin doktoruymuş yani görümcem doğarken Semra hanımmış doktorları 😅 hakkında çok iyi şeyler duyduk, fazla hastasının olmaması benim açımdan iyi istediğim her saate muayeneye bulabiliyorum ilgisi alakası muayene süresi vs çok rahat bence. Kürtaj olmak zorunda kaldım ve kendisinin erken teşhisi sayesinde kurtulduk o anda bile teselli ediyordu bizi, sonrasında spiral taktırdım, kaydığını başka doktordan öğrenmeme rağmen çıkartmak için bile Semra hanıma gittim yani kendisi uzun seneler bizim doktorumuz olacak ta 1999 ylından belliymiş 🤭