Ysmntnhn Merhaba annelere doğum pazar günü ama ben hep sezeryan olacak saniyordum . Fakat önce normal doğum denenecek dediler . Şimdi bana soylermisiniz kolay olur deyim korkutmayin beni . Dua edin bol bol
Enesinn_annesiii Ysmntnhn benim dogumum da suni sancıyla baslatıldı suni sancı verildigi an hareketlen açılmayı hızlandırcak hareketler yap ben baslarda boş boş oturmuştum biraz uzadı doğum o yüzden inşallah kolayca dogumunu yaparsın