FKRKS29 Bu kan tahlillerinin yüksek olması neyi ifade ediyor acaba bilen var mı bazıları baya yüksek gibi geldide🤷♀️
Gizem1504 FKRKS29 canım üre böbrek ile alakalı diğerleri ise hepatit gibi virüslere karşı koruyucu anlamına geliyor diye biliyorum
myangelson FKRKS29 ötekiler hakkında pek bilgim yok ama benim de hep üre düşük çıkar doktor bir önemi yok diyor
Pamuk FKRKS29 Merhaba gebelikte ürenin öyle çıkması çok normal. Diğer tahliller de İggnin yüksek gelmesi iyi bisey bu hastalıklara karşı bagisikliginiz olduğunu ifade ediyor.Hicbir sıkıntı yok🤗
Civciv53 FKRKS29 hiç bir sıkıntın yok canım ıgg ler o hastalığa karşı olan bağışıklığını gösteriyor üre zaten hepimizde düşük hamile olduğumuz için 🤣 benimde düşük bence şekerine dikkat et