Ben de enfeksiyon sebepli geçirdim ama hamile değildim o zamanlar, ilacın ismini hatırlamıyorum ama 1 hafta doz azalarak kullanmıştım ve doktorum bana yüz yogası önermişti yüzüm düşmesin diye. Benim ardından iki defa tekrarlamıştı 6 ay arayla. Eğer doktorunuz ilaç kullanmanızda sakınca görmediyse ilaç tedavisi çok uzun sürmüyor kullanın bence çünkü kalıcı hasar bırakabilir.