miranatlas Kızlar dün ve bu sabah mide bulantım oldu, hafif ishal olmuşum, bel ağrım var doğum belirtileri mi acaba erken doğum riskim var zaten 27den beri ilaçlar yatak istirahati ile çok şükür bugünlere geldik
MasalSara Bende aynı durumdayım dün biraz ıshal gibiydim bgünde uyandıgımda miğdem kötüydü şuan iyim ama bakalım artık sona yaklaşıyoruz normal
miranatlas MasalSara 27.haftada regl ağrım olmuştu az bir şey bir de ishal olmuştum gittiğimde siddetli doğum sancılarım çıkmıştı yine ishal olunca acaba dedim doğum belirtisi mi
MasalSara miranatlas yeniden adet sancısı gibi olursa git ozaman mutlaka yeniden açılman felan olmuş olabilir benim ilk dogumumda adet sancısı gibi geldi bikaç saat sonrada suyum gelmişti daha erken diye belki durdurmak için bşey yaparlar
miranatlas MasalSara evet o zaman durdurmuşlardı şuan adet ağrım yok sadece mide bulantısı ishaş oldu bakalım