Civciv53 bebek biraz ilerden gidiyor dedi, küçük kızımda 37. Haftada doğdu onu da duyunca Buda o haftalarda olur dedi. Çok aşağıda oğlum, çok baskı yapıyor. Karından ölçüm yaptı 2 hafta sonra kendi doktorumda randevum var iyice detaylı baktırıcam çok aklıma takıldı