Elif_111 Kızlar sağım yapmaya yeni başladım şuan bir biberon kadar çıktı bebeğim uyanınca onu vereceğim yani 2 3 saat sonra falan buzdolabında mı saklamam gerekiyor çıkarınca nasıl ısıtmam gerekiyor
Boncukk123 Elif_111 sıcak suyun içine biberonu koy canım ılıyacaktır süt 🌸 plastikse biberon erimemesine dikkat et
Birikii Oda sıcaklığında olunca ısıtmanıza gerek yok buzdolabından çıkarınca sıcak suyun içine koyun ısınır. 3 saat oda sıcaklığında, 3 gün buzdolabında 3 ay buzlukta saklayabilirsiniz