Ozgenur445 Kızlar tetenoz sonrası kaç gün sonra banyo yaptınız hemşire bana 3 gün yapma dedi acaba fazladan beklemeli miyim ?
Deletedmom128 Ozgenur445 Sadece aşıyı vurulduğum gün yapmadım. Kolunuzun üzerine yatmayın ilk gün ağrımasa bile sonraki günler ağrı oluyor.
dml33 Ozgenur445 sislik olmazsa sorun olmaz bn dusa girdim gittim yaptirdm asiyi 3 gun sonra bida yaptm sismemisti benim agri oldu biraz
zge_frdi Ozgenur445 bana dusla alakali bir sey dememislerdi ben yaptım. Ilk doz da agri falan olmadi bende ama ikinci doz da çok agri oldu. Sol tarafa yaptirdim mecbur üstüne yattim ondan oldu heralde