Merhaba anneler benim ilk gebeliğim ve bu konuda çok tecrübesizim Allah nasip ederse normal doğum yapmak istiyorum ama bel fıtığım var doktor fıtığından dolayı normal yapamayabilirsin seni direkt sezeryana alırım diyor benim gibi olup normal doğum yapanlar var mı yorumlarınızı bekliyorum 🌸