NeslihaN34 İlk gebeliğimde 20 haftaya kadar kullandım her gece iki tane içiyordum sonra bire düşürüp 1 hafta içersinde bıraktım koku hassasiyeti vardı hala ama eskisi kadar kötü yapmıyordu beni istifra falan etmiyordum en azından, bu gebeliğimde geçen hafta 16 haftalıkken bıraktım yine kendim bunda da istifra etmiyorum ama koku hassasiyetim çok yine gebelik öncesinde günde bir paket sigara içen ben gebeliklerimde içen biriyle aynı odada bile oturtamıyorum 🥲 Allah yardımcımız olsun