Seydanuurr4 Kızlar beta 5 Nisan olup hamileliğini öğrenen var mı arkadaş olalım 30 martta gebe olduğumu öğrendim ve bugün adet olmadım 😍🙏
Bts Sevgi2023 teşekkür ederim özellikle doğurganlık yüksek olduğu dönemler denedik takip ettim bu ay 13 - 15 - 17 Mart denedik sanıyorum o tarihlerde kalmış olabilirim
Sevgi2023 Bts 15-19araliqlarda oldu bizde test yapdim nehativ bat 4nisandi ama olmadim merakdan çatlicam ☹️