Merhaba kızlar ben ıkımcı doğumumu yapacağım nasipse ilk bebegım normal doğdu bugün 38 haftalık olduk kontrole geldim bayramdan hemen sonraya yatış yapacaksın insülin kullandığım için dedi normal doğum mu olacak dedim normal dedi etrafımda hiç başıma gelen yok insülin kullandığım için neden yatırıyor anlamadım başına gelen var mı acaba