kahvesever__ yani inanın komik de değil. Ne yazık ki sizde bir annesiniz ya da anne adayisiniz. Hayır zararı olmaz diye bilgi vermek yerine böyle garip tepkiler vermek iyi bir şey değil. Burası bir platform ve tecrubeli olmayan insanlar biseyler danisiyor insanlara böyle tepkiler vermeye sizin veya bı baskasinin hakkı yok bu bir ikincisi sizin düşünceniz madem sizde kalsın, iyi günler :)