joker35 ya benm öyle bi şansım yok ki🤦🏻♀️ Gurbetteym hiçkimsem yok eşim var. Temzlik falan yapmıyorm hep uzanıyorm bebeğim sağlıklı olsun da gerisi hallolur diye düşünüyorm☺️ Bana dua et gebelern duası makbul derler. Yarın mutlu haberi alıp yolculuk yasağı yok derse ailemin yyanına gitmeyi düşünüyorm🤗