Merhabalar, 2 hafta sonra şeker yüklemesi için randevumuz var. Aklım çok karışık kesinlikle yapılması gerekiyor diyenlerde var yaptırmamalısın diyenlerde. Bebeğe bir zararı olsa doktorlarımız neden öneriyor diye düşünüyorum ama eskiden de şeker yüklemesi mi vardı diyorlar sizce yapılmalı mı🥺