Busebozkurt0310 Kizlar ben 38 haftalığım 7 nisan pazar günü kavusuyoruz 3 buçuk olmuşuz inanamiyorum hala şoktayim beklemiyordum cok mutluyuz kavusuyoruz biz 🥹
fundatlas Busebozkurt0310 yaa ne güzel sağlıkla kavuşun inşallah 🙏🏻🙏🏻❤ bizde 38+1 haftalık 3150 gram olmuşuz ama normal doğum düşündüğüm için beklemedeyiz, beklemek belirsizlik çok zor 🥲