Bugün çatı muayenesinde çok kasıldım kendimi çok çektim , doktorum bu durumda normal doğum yapamayız dedi bebeği sıkıştırırsın dedi haftaya tekrar gideceğim ona göre karar vereceğiz dedi , bu durumu nasıl yönetebilirim napcan lazım normal doğum istiyorum