Nergislyssa Kızlar bugün valla temizlik yaptım bütün evleri halıları kaldır sil koltukları çek , şimdi de banyoyu yapcam bişey olmaz demi ?
Kubradagdevren Nergislyssa bacım bütün işi bitirip yazmışsın😂olmadıysa olmaz artık ellerine sağlık iyi yapmışsın kendini yormadan her işini yap neticede bir hastalık değil bu
dogurangaplumba Nergislyssa ben bugün tam 1 hafta oldu temizliğe başlayalı kimseden fayda yok her gün bir oda bir iş derken yavaş yavaş yapıyorum aslında acelen yok neden hızını alamayıp giriştin bu kadar yavaş yavaş yapsaydın sadece fazla yoruyorsun kendini
mimar_anne Nergislyssa 15 aylık oğlumla 33 haftalık hamile halimle her işimi kendim yapıyorum olmaz bir şey inşallah merak etme canım kolay gelsin 😅
Nergislyssa ipeklinaismom 3 ipeklinaismom maşallah valla bende mecbur kimse yok temizlik durup duruyordu
Nergislyssa ipeklinaismom artık yavaş yavaş yaparım banyomu da yapıp artık dinleneyim akşama kadar 🙏🏻
dogurangaplumba Nergislyssa arkana yastık koy ayaklarını uzatarak otur ayaklarının altinada yastik koy bugün ve yarın o şekilde dinlenki bacakların et kesiği olursa yada hafif ağrın olursa dinlenince geçer benimde camları silerken in çık yapmaktan bacaklarım et kesti sancımi ne anlayamadımda o şekilde dinlendim geçti et kesmis meğer bacaklar hımbıllıktan 🤣🤣🤣
Zeynepkrkytlli Nergislyssa hepsini birden yapma bence Ben de 30. Hafta da başladım ama çok yoruluyorum daha bitmedi düşün yani çünkü sürekli dinleniyorum Bayramdan sonra da oturma odasıyla salonu yapcam (gelen giden olur belki tekrar batmasın diye sona bıraktım) Bugün de hiç yapasim yok Bayramdan sonraya bıraktım Şu an 31+2yim
Esrackc Nergislyssa hareket her zaman iyidir bir riskiniz yoksa kendinizi yormadan yapın ne olacak. Ben 1 saat yürüyüş yapıyorum doktorum da her seferinde yürü hareket et diyor.
Beybun_29 Nergislyssa 32+6 dayım perdeler yıkandı nevresimler değişti temizlendi tezgaha çıktım mutfak dolaplarıni dip köşe sildim bişey olmadı koltuk çek sil süpür benim haftalık isim bişey olmuyor ağrın sızın yoksa kendini yormadan yapsan biseycik olmaz dikkat et yinede
gulsah_dnz6549 Benimde yardım eden kimsem olmadığı için ben tek yapıyorum ama hepsini bir günde hayatta bitiremem şuan bir odamı dip bucak bitirdim ama sırt ve kasik ağrısından geberdim, halıları yıkamaya gönderdim eşimle hafta sonu geri kalanını halledeceğiz .