Arkadaşlar merhaba , ben araştırma hastanesine gidiyorum düne kadar hep rutin kontrol diye asistan dr lara gidiyordum , dün öğretim üyesi dr una gittim ve dün 32+4 haftalık doktor kontrolüne gitmiştim ilk aylardan bu yana adet tarihim ile olan haftam ile usg haftam arası 3 gün fark ediyordu , detaylı usg de dr haftamın adet tarihi ile aynı olduğunu söylemişti , dünkü gittiğim doktor ise bana sadece 3 mü 2 hafta önde gidiyor ve başı biraz büyük ( bunu şeker yüklemesi yaptırmamıştım yaptırmadığım için ona bağladı ) kilosuda 2300 beklediğimden fazla dedi normal doğum istediğimi söylemiştim engel olur gibisinden birşey söylemedi ama söylediği kelimeleri biraz beni tedirgin edici şekilde söyledi daha düne kadar gittiğim diğer doktorlar hiç böyle birşey demediler , detaylıda bile başı biraz büyük dememişti herşey normal demişlerdi , sizlerin başına böyle birşey geldimi ? Veya yakınlarınızdan böyle olan oldumu ? İster istemez strese girdim ve aklımdan çıkmıyor dedikleri