nazlicanklc Merhaba, 6 hafta 1 günlük hamileyim. Bugün kalp atışı için gittim. 60-70 arası çıktı kalp atışı internette falan hep 100-120 arası oluyor diye duymuştum. Doktora sordum daha çok küçük o yüzden normal dedi. Ama benzer birşey yaşayan var mı?
momofmychildren nazlicanklc 7+1 de çok az duymuştuk 10.hafta kontrolde daha kuvvetliydi doktor annesi artık büyüyor rahat ol demişti ☺️
Freefam nazlicanklc 90 olmasi gerekiyor o haftalarda benim bebegimin de 60 lardaydi kalbi 3 hafta dayandi sonra durdu kalbi kurtaj olmak zorunda kaldim
nazlicanklc momofmychildren çok rahatladım şu an 🙏🏻 internette hep 100-120 arası olması gerekiyor yazıyor iki hafta sonra daha da gelişmiş olur sanırım
Kereminannesi95 6+3 olduk bugün bizde gittik yavaş atıyordu iki hafta sonra gümbür gümbür odayı inletir merak etme dedi daha çok küçük olduğu için normalmiş iki hafta sonra sizde inşallah daha gür duyarsınız içiniz rahat eder ☺
nazlicanklc Aabbccc inşallah öyle olur yaaa aslında birkaç gündür rahatlamıştım. Ama 3 hafta sonra kalbi durdu diye üstte yazılmış içim kötü oldu gerçekten
Aabbccc nazlicanklc böyle olumsuz yorumları hiç yapmasalar daha iyi olur aslında empati kurup inşallah öyle bir şey olmaz Allah’ın izniyle 🙏