mavikalpvemavikalp 1fatma_nurr evet normal bende 20. Haftada başladı 39dayım hala geliyor sürekli tişört değiştiriyorum😅 süt o korkma bişey değil yani
-ECEM- Ben 32. haftaya girdim. İlk defa dün birer damla gelmiş. Ekmek sıkmamak ve sağmamak gerektiğini söylediler. Bende de ilk kez görünce biraz heyecanlandım 😊