eminece93 Cilginanne2bebeli68 benim 2 arkadasim kiz bebege hamile cidden keseleri cok genis 2 oda 1 salon mübarek benimki erkek daracik kesesi var bana fenalik geliyor boyle birsey mi var cidden 😁 ilk baslarda bizim kesemiz kucuk diye üzülüyordum cocugum sıkıştı diye
eminece93 Nasibe_tiras erkekse 11 de bile belli eder, kizsa netlesmesi 18 haftayi bulur. Benim erkek12 de belli oldu 13 de %100 erkek dendi, arkadaşlarimin kiz doktor 18 de emin olabilirim demis gorunen kiz demis
_almirasmom Nasibe_tiras ben kızımı 12. Hafta ogrenemedım 14. Haftada net ogrendım 17. Haftada doktor artık kesın kız cızgısı var dedı 20+6 detaylıya gıttım radyoloji doktoru bebek kız doktorunuz soledımı dedı evet demıstım☺️🙏
eminece93 Nasibe_tiras 12 de fikir verirse erkek olma ihtimali yüksek 😊ikili taramasi gelmis zaten 12 de oluyor