Kızlar bende polikistik over ileri seviyede çıktı ama 1 ay ilaç kullandım bana hamile kalırsın ama zor bir süreç dediler sonra 1 ay sonra tekrar gittim hamile olduğumu öğrendim şuan 10 hafta 6 günlük dikkat etmem gerektiğini söyledi biraz endişeliyim ve korkuyorum ☹️