Evet anneler bugüne kadar normal doğum bekliyorduk eşimle. Bugün 35+4’üz. Ama doktorum sağlık sorunum sebebiyle mecburi sezaryene alacağını bebeği normal doğum anında riske atamayacağını söyledi. O yüzden bizde ayın 24’ünü seçtik 38 i bitirip 39 u sayarken sezaryenle kızıma kavuşucam. Biraz şok yaşıyorum tabi çünkü mental olarak hep normal beklediğim için. Tabi ki en önemlisi sağlıklı olması. O yüzden üzgün değilim bu da bir doğum şekli inşallah çok güzel geçer🩷 Bana tavsiyeleriniz nelerdir annelerim spinal olucak kesinlikle yapmalısın yanına almalısın dediklerin. Bir de pozitif şeyler duymaya ihtiyacım var desteklerinizi dualarınızı bekliyorum 🌺💞