Ayrıca pazartesi hastaneler açıktır yani pazartesi de gidebilirsin. Bi de acilinde kadın doğum doktoru olan hastaneler de veriyor ben 23. Haftamda seçimde görev almamak için acilden kadın doğuma gitmiştim 23. Haftam olduğuna dair durum bildirir raporu vermişti yani. Ama uğraşmak istemiyorsan dediğim gibi günü güne almak zorunda değilsin işe gitmeyeceksen tabi o zaman diliminde