75gr şeker yüklemesi yapıldı 2. Kan için saatimi bekliyorum şuan sonra 3. Kan alımı olucak ben 27. Haftada yaptırıyorum arkadaşlar mideniz çok hafif bulanıyor birde reflusu olan biriyim ilaç icmemem gerektiği için mide koruyucu dahi icemedim onun dışında çok korkutuyorlar (herkesin bünyesi bir değil) 2 tane pamuk şeker yemişsiniz gibi nefesiniz kokuyor 😅