Busraaa233- Ya ben keseyi de bebeği de gördüm ancak kalp atışı için beklememiz gerekiyor dedi doktor şuan 7+2 yiz SAT a göre ben 8. Haftada gideyim diyorum sabredip yanlış mı yapıyorum bilmiyorum fikir verin gitmeli miyim erken sizce ?
Busraaa233- Enfal_06 yaaa o zaman sen cinsiyeti falan öğrendiiinn 🥰 hareketlerini hissediyor musun o haftalarda ?
Enfal_06 Busraaa233- hareketlerini hissetmiyorum henüz canım 18 20 haftalarda hissediliyor dedi doktorum ilk gebeliğim cinsiyetine erkek dedi doktor 16 17 haftada tam belli olur dedi
kubraalemdar Sat 12 Şubat benim 6-1 de gittim çok çok az duyuluyordu 6-3 de gittim daha rahat duyuldu bazen geç döllenme olabiliyor ama biraz daha bekleyip gitmek daha garanti gibi