Ea54- Yenidoğan içim şampuan ve deterjan hangisini önerirsiniz ? Çok kararsız kaldım öneride bulunur musunuz ?
Zeynooooooo Ea54- bumu acil olan?? 🙄🙄 bunu başka bir sekildede yazib sora bilkrsiniz acil yazmaya gerek yokk
Ea54- Zeynooooooo benim aciliyeti var o yüzden yazdım burda herkes fikir danışıyor soruyor neden sizin için sorun oldu anlamadım ?
Zeynooooooo Ea54- sorun ol.adi ilk başda boyle acil yazilanda girib bakiliyor acil olmadigi anlasildiginsa soneaki hakiki acil olanlara artik bakilmiyor tabii ki burada her kes biweyler soruyorda ama bowu bowuna acil yazmagin bence anlami yok