sukran0046 Ilk dogum normaldi bu 2.gebeligim sezeryan olma ihtimalim çok yüksek çantamı ben normal doğuma göre ayarladım bir fark var mı ikisi arasında sezeryanda ekstra farklı birsey konuluyor mu?
Pemberuya sukran0046 sezeryan da mesela gecelik tarzı giyiniliyor diye duymuştum canm dikişlerden dolayı
Caglab sukran0046 bir fark olduğunu düşünmüyorum.bir arkadaşın yazdığından yola çıkarak gecelik en azından ameliyattan sonra çok rahat oluyor.ben diğer gün normal pijamaya geçmiştim.
sukran0046 Zynp-ela6 bebegim ters makat geliş günümüzde az kaldı ayın 18 ine kadar bekleyecez olmazsa sezeryan olacak
Caglab sukran0046 bir de ameliyathane çok soğuk oluyor.sonrasında giymek için kalın çorap alın yanınıza muhakkak.