Kızlar gecen ay üçlü tarama testi için kan verdim ikili tarama testim 1:54 riskli çıkınca. Üçlü tarama testim de 1:50 riskli çıktı. Doktorum hemen perinatolojiye yönlendirdi. Randevulu hastalar olduğu için onları bekliyorum şuan öğleden sonraya da kalabilirim. Bir oğlum var 2. Oğluma hamileyim. Sizden ricam dua edin temiz çıksın herşey.
Ne bir akraba evliliği ne de yaştan kaynaklı sorunum var (20).
Rabbim bu durumu yaşayan herkese yardım etsin, elinden tutsun, içini ferahlatsin… ❤️🩹