Kızlar merhaba. Pazartsi doktora gittim ultrason da 5+4 gözüküyor kese var bebek yok çok erken dedi. Dün başka bir doktora gittim ultrasonda 5+1 gözüküyor geç döllenme olmuş. Kese var bebek yok çok erken 2hafta sonra gel dedi. Çok korkuyorum. Bebek olusmazsa kalp atışı duyamazsam diye. Var mı başına gelen çok mu erken gerçekten içim içimi yiyor