ozlemelzo Kızlar emzik alırken damaklı mı, damaksız mı tercih edilmeli? Emzik vermeyi düşünmüyorum ama zorunda kalırsam diye yine de alacağım. Hangi markaları tercih ettiniz?
ipeklinaismom ozlemelzo avent soothie aldım . Hoşuma gidiyor görüntüsü hemde parmaginjzla tutturabiliyosunuz. İki yigenimde bunu kullandık sorun yaşamadık ağız yapısını da.bozmadi
minik_kurabiyeee ozlemelzo canım emzik çok büyük kolaylık diyolar ben bebeğime bütün emzikleri denedim Philips avent bile aldım tutmadı😂😂😂 bazen bebekler tutmuyor bende senin gibi kullanmak istemiyordum
svncgldgn ozlemelzo genelde yenidoğan bebekler damaklı almayabiliyormuş benim bir arkadaşım yeni doğum yaptı mamajonun damaklı emziğini verdi bebek kusar gibi oldu sonra damaksız aldı Philips aventindi galiba onu tuttu
cakebabe snowglobe nasıl önemli değil damak yapıları için çok önemli emziğin nasıl olduğu sonra çene yapıları bozuluyor
snowglobe cakebabe kullanmayı düşünmediği için yeter ki kullan demek istedim. Emziksiz bence çok zor oluyo. Tabi ki çeşit önemli ama bunlardan önce kullanmayı bi kafasına yatırmalı. Bu kadar . ve çocuğa bağlı her şey Bakkal emziriği de emebilir
ozlemelzo snowglobe Dediğiniz gibi herkes kolaylık diyor ama mecbur kalana kadar direnicem galiba :) Doktora da bi danışıcam, teşekkür ederim :)
snowglobe ozlemelzo Bende direndim vermedim sonra 8 aylıkken bıraktı beni emik yaptı ama şuan 2.de hemen vercem 😂
Eren_yks2 ozlemelzo inşallah emzik almaz çünkü sonrasın da bıraktırmak çıka zor her gittiğimiz yerde emzik bazen unutuyoruz kıyamet kopuyor bazen yere düşürüp ağzına sokuyor bunca bakteri uykuya dalması için sakinleşmesi için çok işimizi gördü ama bilmiyorum alırsan Avent al diş ve damak yapısı için ortopedik bir emzik