İki yaşında bir oğluşum var şuan yeni hamilelik düşünmüyoruz geri çekilme yöntemi ile korunuyoruz fakat 7 gün gecikti adetim normalde düzenlidir üç gün önce eczaneden test alıp yaptım negatif çıktı sizce kan vermeli miyim böyle olup hamile olduğunu öğrenen var mı yoksa psikolojik midir teşekkürler