Ben 19+5im dün şeker yüklemesi için hastaneye gittim ilk kanı ve idrarı verdim sonra içeceği içip 1 saat bekleyip tekrar kan verecektim ama içeceği kustuğum için 2. Kanı veremedim neyse aç karna verdiğim kan ve idrar sonuçlarım bmyle anlayan var mı bu arada kanı dün verdim ama 3 Nisan yazıyor anlamadım



