Kızlar 37 haftaya gırdım gebelıgımın başından beri hep iştahsızlık yaşıyorum birseyi böyle ısteyerek yıyemedım bebegımın kilosu 35 haftada 2542 gr doktor kilosu ıyı dıyo ama ben kendımı çok kötü hıssedıyorum acaba bebegı aç mı bırakıyorum dıye bar mı aynı durumda olan