Nanecay İkiz gebelikte beden kıyafetleri nasıl alınmalı sizce anneler 0-3 ay olanlar büyükmü oluyor erken doğacakları için ,prematüre alınsa oda çok küçük oluyor siz nasıl alıyosunuz
Sadeceanne2 Nanecay 3er adet prematüre alın geri kalanını 0-3 aylık alın küçük doğan bebekler Allahın izniyle o kadar çabuk büyüyor lar ki
aslns33 Nanecay 35+2de doğdu minnoşlarım ama hep yenidoğan almıştım hiç prematüre almadık. İlk 3 ay onları giydiler, kaç kilo ve kaç haftalık doğacaklarını bilmediğiniz için bence prematüre almayın🤗
Nanecay Sadeceanne2 haklısınız bide yaz ayına geliyor doğum temmuz ağustos kararsız kaldım nasıl alacağım konusunda
Sadeceanne2 Nanecay ovakit dediğim gibi yapın çünkü ne kadar salaş o kadar rahat minnoşlara temmuz ağustos bebişler ine kısa kollu zıbınla geçecek zaten bir kaç tane. Pijama akşam için olsa yetiyor çünkü çok sıcaklıyor ağlıyorlar aldığınız alt ları patiksiz alın kısa kollu kısa tulumlar var onlarla geçirdim tüm yazı oğlumda o kadar rahat ve ciciler ki kızım için de aynı tulumlardan alıcam çok güzel oluyor değişik değişik
Nanecay Sadeceanne2 çok güzeller bikaç aylık olsa daha rahat giyer sanırım bunları ama yenidoğan döneminde en iyisi ince tulumlar en kücüklerinden artık alcaz
Sadeceanne2 Nanecay hadi bakalım hayırlısı ile nasip olsunlar inşallah canım benim vaktiyle gelsinler inşallah
aslns33 Nanecay azcık büyük oluyo ama bence cok sevimli oluyorlar büyük kıyafetin içinde❣️ iri Bi bebek değilse yenidoğan kıyafetleri genelde bebeklere büyük oluyo zaten bence
Nanecay Birikii maşallah ne güzel inşallah benimkilerde öyle 2 kiloyu geçerler kaçıncı hafta doğdular