Kbralii Kızlarr doktorum bana transferden ¾ gün önce coraspin ve oksapar başlattı. Gebelik olunca da 16. Haftaya kadar devam et dedi. Benim pıhtılaşma sorunum yok o yüzden ikisini birlikte kullandığım için çok tedirgin oluyorum acaba bi sorun olur mu kanama falan yapar mı diye. Bu konuda bilgisi olan varsa yazabilir miii
snowglobe Kbralii ya doktor demiş doktor. Buradaki cahillere mi soruyorsunux. Ben anlamıyorum artık buradaki kimseyi. Kimse de linçlemesin doktorlara göre hepimiz cahiliz kuusra bakmayın. Burada şimdi biri aaa içme çok tehlikeli derse içmeyecek misiniz. Doktorra güvenmiyorsanız başka doktora sorun buraya değil Allah aşkına.
cLearQueen Doktorun kullan demis, senii, değerlerini hepimizden daha iyi o taniyor biliyor.. Eger guvenmiyorsan baska bir doktora sor bence. Tedavi kisiye ozeldir ben doguma kadar kullancam mesela. Transferden hemen sonra baslamıstım
Kbralii snowglobe hayırdır bu kadar öfkeli cevap vermenizin sebebi nedir Allah aşkına ? Şu anki ruh halimle belki bi desteğe ihtiyaç duyup buraya yazmış olabilirim, belki bu konuda tecrübe etmiş insanları gördükçe bak kullananlar da çok var diyecek olabilirim. Tabi ki bana kullanma denildiğinde doktora sormadan kesecek değilim. Bu kadar çıkışmanıza gerek yok size bana reçete yazın demedim sakin olun .
Kbralii Ayrıca doktor ihmali ile yanlış tedavi ile gelişebilecek komplikasyonlara bir sağlıkçı olarak çok şahit oldum. Herşeyi geçtim özellikle tüp bebek ile çocuk sahibi olmuş annelerin kaybetme korkusu ile her türlü bi desteğe ihtiyaçları olabilir kendi durumunda olanları gördükçe.. Rica ediyorum bu kadar yargılamadan önce empati yapmayı deneyin .