Kızlarım günaydın bebişimi emzirdim şimdi size yazıyorum, asla korkmayın sabredin dişinizi sıkın ve doğduğu an bütün acılarınız gidiyor gerçekten. Çarşamba günü normal doktor randevum vardı doktora geldiğimde suyumda azalma olduğunu gördü meğer bebişim beslenmeyi kesmiş ve bi kaç gündür beslenmemiş kordonu koparmış, yatışım yapıldı ve rahim ağzına fitil konuldu İyiki koymuşlar açılmam 0 ve sancım hiç yoktu, rahim ağzım yumuşadı o gün kendi sancılarım artmaya başladı dün de suni takılı olmasına rağmen kapalıydı benim kendi sancılarım 60 70 iken ben yatıp uyumayı tercih ettim sabırla. Açılmam da dün sabah 2cmdi sadece . Ve çok ayağa kalktım yürüdüm oda da eğilip kalktım bana ne yap dediler ise onu yaptım. Ardından uyandım çok terlemişim o sıra da muayeneye geldiler ve ebe 7 8 cm açılma olduğunu ayağa kalkıp ıkınmamı söyledi. Ayağa kalktım serumları çıkardılar o kadar ağrı içinde yere çömeldikçe ıkındım büyük abdestimi yapıyorum gibi 20 dakika sonra ebe geldi muayene ettiler bebiş gelmiş kafası burda zaten dediler 10cm açıklık ile hemen geldi kızım ortalama 5 6 kere ıkınmışımdır. Rabbim herkese böyle kolay doğum versin🥰❤️