Kizlar 2.ye hamileyim ilk evladim 6 yasina girecek. 4 aylik hamileyim ve beni dogum korkusu simdiden sarmaya basladi. Surekli aklimda ya dogum yaparken ölürsem ya ilk cocugum ortada kalirsa bunlari dusunmeden edemiyorum ve agliyorum istemsizce. Ilk dogumum normal dogumdu bu arada. Yasayanlar bilir ne kadar zor oldugunu. Vesvese geliyo galiba dusunmekten kendimi alikoyamiuorum. Ve ne hikmetse karsima surekli dogumda ölen anneler hikayeleri cikiyo istemsizce sanki uzerime uzerime cekiyo gibiyim napicam ben boyle bu durumu dusunmekten hamileligimin tadini cikaramiyorum desem yeridir